TOURIST ATTRACTIONS

Using world landmarks to learn about culture…

Zadatak učenika sedmih razreda bio je prisjetiti se jedne turističke atrakcije koju su posjetili te je opisati i reći svoj osvrt (bi li preporučili posjet ovoj znamenitosti i kome bi je preporučili). Unutar istoga zadatka učenici su trebali i izdvojiti atrakciju koju još nisu posjetili, a željeli bi je posjetiti te objasniti zašto. Kao posljednji dio, učenici su usporedili dvije spomenute znamenitosti te su govorili o njihovim eventualnim sličnostima i razlikama.
Učenici su priložili fotografije ili nacrtali odabrane znamenitost, a najkreativnije uratke možete vidjeti u nastavku.
 

Elena Lončar, 7.b

Eva Pogledić, 7.b

Paola Frelih, 7.b

Julia Korpar, 7.a

Petra Sabolović, 7.b

Lea Manjkaz, 7.a

Lucija Grgić, 7.b

Pročitajte još

Skip to content