TOURIST ATTRACTIONS

Using world landmarks to learn about culture…

Zadatak učenika sedmih razreda bio je prisjetiti se jedne turističke atrakcije koju su posjetili te je opisati i reći svoj osvrt (bi li preporučili posjet ovoj znamenitosti i kome bi je preporučili). Unutar istoga zadatka učenici su trebali i izdvojiti atrakciju koju još nisu posjetili, a željeli bi je posjetiti te objasniti zašto. Kao posljednji dio, učenici su usporedili dvije spomenute znamenitosti te su govorili o njihovim eventualnim sličnostima i razlikama.
Učenici su priložili fotografije ili nacrtali odabrane znamenitost, a najkreativnije uratke možete vidjeti u nastavku.
 

Elena Lončar, 7.b

Eva Pogledić, 7.b

Paola Frelih, 7.b

Julia Korpar, 7.a

Petra Sabolović, 7.b

Lea Manjkaz, 7.a

Lucija Grgić, 7.b

Pročitajte još

OXFORD READING CLUB

„Read your way to better English“ školski je projekt koji se provodi  koristeći digitalnu knjižnicu Oxford Reading Club s više od 700 naslova e-knjiga.  Cilj ovog školskog projekta je potaknuti učenike na čitanje na stranom...

Easter bunny-HOP,HOP,HOP!

Jeste li znali da se prvi EASTER EGG HUNT održao u 16.st i to u Njemačkoj? Njemački reformator Martin Luther je održavao ovu igru za svoju zajednicu, i to tako da su muškarci sakrivali pisanice, a žene i djeca su ih tražili. Majka kraljice Viktorije je bila...

ST PATRICK’S DAY IN SEVERIN

Sveti Patrik je svetac zaštitnik Irske. Svake godine Irci slave svog sveca zaštitnika 17.ožujka ,jer je na taj Patrik umro. Učenici  PŠ Severin su naučili sve o svetom Patriku ,pa su se ove godine okrenuli istraživanju LEPRECHAUNA-malih...

Skip to content